‘ДА’ на зеленчуците

Вторник, 27 Април 2010 19:41 Фуклата с главно "Ф" Красота


zelenchuciИзследване на учени от Университета на Пенсилвания показва, че голямата салата с ниско съдържание на калории, консумирана като предястие, може да помогне да се намали приемът на калории с останалата храна.
Учените са установили, че когато ядат салата преди основното ястие, хората ядат по-малко след това, съкращавайки общия прием на калории с 12%. Нискокалоричната салата може да включва марули, моркови, домати, целина, краставици, овкусени без мазнини и нискомаслено сирене.
Според изследването, големите порции салата създават усещане за пълен стомах, дори да сте консумирали бедни на калории зеленчуци.

Що се отнася до напитките, зеленият чай е по-здравословния избор от содата, казва Моли Кимбъл, специалист по хранене от Ню Орлиънс. Една бутилка сода съдържа 140 калории, което отговаря на 9 чаени лъжички захар. Зеленият чай от своя страна има 0 калории!

Източник: здраве.bg

Коментара (1)Add Comment
0
...
написан от bon bon, април 28, 2010
Koito zelenchuci ne qde... smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif

Напиши коментар
по-малък шрифт | по-голям шрифт

security code
Моля, въведи показаните символи


busy
Последно променен на Вторник, 27 Април 2010 19:48